وبلاگ شخصی وحید معصومی

(وحید سید معصومی)

وبلاگ شخصی وحید معصومی

(وحید سید معصومی)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مام بیانی شدیم رفت!

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ب.ظ
همینجوری شوخی شوخی مام بیانی شدیم رفت!
پارسال وقتی یک از طرحام به عنوان یکی از طرح های برگزیده به مرحله نهایی جشنواره سالیانه وصل دانشگاه شریف تهران راه یافت، پاشدم رفتم دانشگاه شریف. اونجا بهم یه بسته دادن که توش یه کارت دعوت نامه همراه با سریال ورود بود.
این کارت همون کارت معروف دعوت نامه به سرویس بلاگ بیان بود که به کمتر کسی توی ایران اهدا میشه.
همون روزای اول خواستم با اون سریال ورود ثبت نام کنم، نشد.
بعد از چند ماه که داشتم آرشیو افتخارات سال 92 رو بازبینی میکردم، این کارت رو پیدا کردم.
رفتم توی اینترنت و وارد سایت بلاگ دات آی آر شدم و...
خلاصه مام بیانی شدیم و بلاگ دار شدیم :)
قالب بلاگم رو خودم دستکاری کردم که ساده تر به نظر برسه.
فعلا از هیچی بهتره.
تا ببینیم بعدش چی میشه...
آیا این سریس پایداره یا هر ماه قالب رو بهم میریزه :)
دلم نمیخواد از کد قالبم بک آپ بگیرم.
چون میخوام اعتماد به بیان رو از همین اول تو ذهن خودم القا کنم.
همممم...
هیچی دیگه...
ارادتمند شما، وحیت!

نظرات  (۳)

حالا نمیشه یه کم بیشتر توضیح بدید؟!
چرا به دعوت نامه نیاز بود؟ بیان به جایی یا کسی وابسته است؟ چرا الان لازم نیست؟
پاسخ:
خب اوایل نسخه آزمایشی رو منتشر کرده بودن. عین خیلی از سرویسا که برای تستش یه سری کاربر توش عضو میشن و به تدریج عضوگیری از افراد عادی انجام میشه. درضمن، لازمه که بگم اون کارت یه اشتراک یک ساله رایگان هم بود که دسترسی رایگان به همه امکانات بلاگ و سرویس بیان رو بهمون میداد. درمورد وابستگیش به جایی، بی اطلاع هستم مینا خانم
چقد جالب!
من دقیقا متوجه نشدم مگه بیان چیه و چه فرقی با بقیه سرورها داره؟ که دعوت نامه میده و اینا؟
عجیبه!
و البته، خوش اومدید!
پاسخ:
بیان، بیانه...
بهتر از بقیست.
قبلا برای عضویتش نیاز به دعوتنامه بود مینا جان.
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۵ وحید معصومی
سلام، اسم منم وحید معصومیه و منم توی دانشگاه شریف درس می‌خونم. شاید بتونیم همدیگه رو ببینیم :)
پاسخ:
کاش حداقل آدرس ایمیلی چیزی از خودتون میذاشتین تا تماس بگیریم و تبادل نظر و اطلاعات کنیم، همزاد عزیز :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">